Living my life

Follow your dream

Bråvalla 2014

Publicerad 2014-07-01 23:14:00 i Bråvalla 2014,

Dag 1.
 
Jag tog mig hem till Hanna tisdeskväll och på onsdagmorgon tog vi tåget till Norrköping för att möta upp Emma :) Vi åkte hem till henne där vi bodde under tiden, så vi chilla och åkte ner till Bråvalla för att fixa våra band osv. På tordagen åkte vi ner efter lunch någon gång och då börja festen! ;)
 
Det var fint väder och solen stekte! Perfekt!
Då är vi redo!!!
 
 
Festival details
 
 
 
Jag träffade på bjuvsingar!! Julia och Sally! SKÅNINGAR!
 
 
Första bandet ut var Svenska Björnstammen!
 
 
Sedan hängde vi på campingen en stund innan det var dax för nästa artist!
 
 
Sen blev det Ron Pope!!! 
 
 
& Sedan väntade vi på att Imagine Dragons skulle spela!!!
 
 
Vi stod så himla långt fram, dom var så fucking bra!! :D 
 
 
Med bara en timme mellan spelningarna då jag och Hanna hade ett väldigt intensivt schema så var det Clean Bandit nästa!
 
 
Sen var det dax för middag!! Fick bli festivalmat, man fick inte någon kniv till din mat, menar hallo?? Kan väl skada någon lika mycket med en gaffel...
 
 
Nästa artist ut var LANA DEL REY!!!! Hon är så grym.
 
 
 
Kvällen börjar gå mot sitt slut! Jag och Hanna tog oss till scenen där SAM SMITH skulle uppträda. Medans vi väntade för att få bra platser så kollade vi på när en helt grym tjej sjöng! BANKS! Aldrig hört talas om henne men hon var dö cool! Sedan fick vi platser typ längst fram och SAM SMITH VAR SÅ ATTANS BRA!! Han röst asså och han är så gullig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En tjej på 23 år, bor utanför Helsingborg. Har under året 2012-2013 jobbat som Au pair i New York, Usa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela