Living my life

Follow your dream

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-29 23:00:42

Vilka söta töser,måste brås på sina mammor,eller?!

Svar: Absolut håller med :D
Nathalie Lindberg

Postat av: Linn

Publicerad 2013-09-03 22:22:37

Tusen tack!! Lite sent men..
Saknar och älskar dig också!! Hoppas att du har det riktigt bra under resmånaden! Snart är du äntligen hemma <3

Svar: Vad är sent? Jag skrev på din dag (tidskillnad) ;) eller menar du att du svara sent på det? :p Det har jag! Japp d är jag men just nu hade jag velat stanna här i California :) ♥
Nathalie Lindberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En tjej på 23 år, bor utanför Helsingborg. Har under året 2012-2013 jobbat som Au pair i New York, Usa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela