Living my life

Follow your dream

In Copenhagen

Publicerad 2014-06-18 12:22:00 i Allmänt,

Aaahhh igår var det dax för One Direction konserten!!!!! Som jag har längtat ;) Jag tog mig först in till malmö där Hanna mötte upp mig då vi bytade tilll reservbuss iom att öresunds tågen strejkar... när vi var framme i köpenhamn så gick vi direkt och luncha och drack öl i det fina vädret! Mysigt, älskar sommaren :) 
 
När vi väl skulle ta oss in till konserten så var det inte så svårt att hitta dit, det var så himla mycket folk som skulle dit så vi bara hängde efter haha helt galet! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En tjej på 23 år, bor utanför Helsingborg. Har under året 2012-2013 jobbat som Au pair i New York, Usa.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela